Tuesday, February 23, 2010

KECANTIKAN SEMULAJADI

TAHUKAH anda wahai saudari wanita tetang kecantikan semulajadi yang kami serukan kepadanya untuk perolehi jauh dari bahan-bahan kecantikan kimia...........

Wanita hendaklah mempercayai bahawa menggunakan alat-alat kecantikan semulajadi ialah termasuk penjagaan asas bagi kecantikan semulajadi wanita, sebagaimana menjaga setiap bahagian dari wajah dan tubuh ialah langkah yang sangat penting untuk memperolehi kecantikan semulajadi. Penjagaan yang baik bagi kesihatan dalaman wanita ialah kunci utama bagi kecantikan semulajadi wanita sebelum penjagaan kulit atas peringkat luaran; kerana kulit memantulkan keadaan kesihatan tisu-tisu dalaman dan anggota-anggota tubuh yang berbeza-beza. Oleh itu penjagaan kesihatan wanita, keselamatan anggota-anggota dan tisu-tisunya adalah jaminan yang lebih baik bagi kecantikan wanita, kerana kesihatan yang baik memantulkan keadaan dari keseimbangan, kesegaran,keceriaan dan kelembutan wajah wanita yang dihasilkan oleh kecantikan semulajadi yang diharapkan.

Kesihatan kejiwaan bagi wanita juga memainkan peranan penting dalam kecantikan semulajadi wanita. Wanita yang mempunyai kejiwaan stabil dia boleh memperolehi kecantikan semulajadi wanita. Wanita yang mempunyai kejiwaan stabil dia boleh memperolehi kecantikan semulajadi dengan mudah di samping perasaan-perasaan indah yang memenuhi jiwanya lalu memantulkannya atas bentuk luaran.

Pakar jiwa dan sosial menegaskan bahawa wanita boleh memperolehi kecantikan semulajadi dengan mudah ketika jiwanya stabil jauh dari keroncongan dan kebimbangan, ketika dia merasakan perasaan baik dan indah, ketika memiliki fikiran yang jernih dan merasakan tujuan yang agung.Secara ringkasnya boleh dikatakan bahawa wanita mampu memperolehi kecantikan semulajadi mudah ketika dia menikmati kesihatan dari sudut jasmani, kejiwaan dan kerohanian.



pesanan